shopping..

Älskar att köpa saker. Har som asgt köpt nytt schabrak som ni har fått bild på. Har även köpt ett pannband man strass i sverige färger, ska även köpa en huva med sverige flagga på. ;)

Ska också köpa något dyrare osv som jag endast ska tävla i. Fast jag vet inte om det är värt så för varför skulle jag inte kunna använda det till vardags? Hm men kanske ändå inte sliter lika mycket osv.
Ialla fall så är nästa tävling om ca 2 veckor, men är inte 100% att jag ska tävla där då jag måste lösa massa saker innan jag kan dra och tävla så vi får väll se, men mamma försöker lösa det.
Imorgon åker mamma med mig till stallet och jag hade tänkt mig att rida på ängen och kameran hänkar med! :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej Ina, undrade bara vad du har för ridbyxor och var dom är köpta? Grymt snygga! :D

2012-05-03 @ 18:01:34
Postat av: hanna - luleåryttare

kikar in på eran blogg för första gången just nu.

snygg ponny/häst(?), vad är det för ras? :)

2012-05-12 @ 22:39:26
URL: http://lulearyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0