Städat rummet inför finbesök från Skåne



Lite charmiga före- och efterbilder bjussar jag på.

Nehepp, trodde jag skulle få sova när jag kom hem. Men icke! Städa rummet stog på schemat eftersom Mina kommer imorgon och mamma hotade med att dra in månadspengen.. Det var som tur var inte så mycket att städa undan, mest lite kläder och sånt. Sen så erbjöd sig mamma att ge mig extra pengar om jag dammsuger huset imorgon, så blir väl att åka in till stan i helgen eller nästa vecka och köpa lite nya vårkläder! :) Nuuuuu ska jag i alla fall krypa ner i min nybäddade säng. Godnatt , sov gott alla underbara läsare som bara blir fler och fler för varje dag som går, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0