Ridpass/utsläpp

Idag gick min älskling ut i stora stohagen, den är enorm på allvar att gå genom hela hagen kanske tar 5 + minuter och det är även sommar hagen.. Ialla fall när vi släptte ut henne så kom alla hästarna och sprang till henne och som det brukar dom springer osv sen sprang silla till mig och mamma , how sweet? Tog lite bilder som ni ska få!

DAGENS RIDPASS!
Red i ridhuset eftersom att det inte var sånt toppen väder! började att skritta henne ganksa länge, jobbade henne för skänkel och inte handen. I traven kortade jag upp tyglarna och hade endast ett stöd och arbetade bara med skänklarna.
Vilket gick mycket bättre! Jobbade väldigt mycket med galoppen och hon var riktigt fin mjuk osv. Riktigt kul!

Imorgon har jag medryttare och fredag med men på lördag blir det nog uteritt med Amanda som ska visa mig runt lite om det inte är sämst väder som idag.. Blir det bra väder så följer kameran med också!








Har några fler bilder som ni får sen.






Kommentarer
Postat av: Filippa

Kul att du är på sandö! haha, matanza ;) Kan du inte lägga upp fler från hagen när hon släpptes ut? :)

2012-03-28 @ 20:47:48
URL: http://teamrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0