Uppdatering!

Tänkte uppdatera er lite här! Saknar bloggen lite hehe men men..
Imorgon kan ni få bilderna som jag fotade igår!
Idag red jag barbacka lite i ridhuset för att känna om det blev någon skillnad efter hennes skönhets behandling haha, ialla fall så var hon aaaas fin!
Iskritten var hon mjuk och låg det hon inte brukar vara så det var kul! Samma sak i traven och det var en härlig känsla.
Men eftersom att jag har lite ont i ryggen osv så red jag inte länge men ville rida länge haha, så jag ska inte rida imorgon men på söndag så vi får hoppas att hon är lika fin då!

Ska vara social med min vän här nu så vi hörs senare! Ha en bra fredag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0