"Tävling" igår..

Hoppade pay&jump igår på Bollerup med Jojje.
Det var skit ojämt underlag så jag tänkte stryka mig, men eftersom att han är så lätt i fötterna så ville jag ändå pröva att hoppa första klassen som var en LB.

Lb:
Vi hann nästan inte hoppa fram alls, eftersom att jag hoppade Lillan i samma klass.
Jag skrittade och travade och galopperade några varv, sen ropade dom in mig att jag skulle göra mig beredd och jag hade inte hoppat något alls.. Jag hoppade en gång på alla hinder och sen gick jag in på banan.

Han var sjukt fin, på i svängarna men ändå inte het.


Eftersom att han var så fin i LBn, och eftersom att jag inte kände av att underlaget sög, så ville jag debutera LAn också.

La: Så jävla nöjd att jag hoppade LAn också, för han var ännu finare i den klassen, felfffri!

Alltså, felfri i LAn debuten på hinder som var väldigt maxade, och ett underlag som var det sämsta jag ridit på. Så nu är det bara ut och kvala MSV! WOOOOOOOOOOOOP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0