Glömt er..

Jag har på riktigt glömt att jag ens ägde en blogg, hahah!
Jag ska försöka rycka upp mig.

Bernt är är, och jag har tränat för honom 2 dagar i rad nu. Markarbete endast. Imorgon går jag i skolan eftersom att min dumma skola väljer att lägga två nationella prov just den dagen, blää.

Efter skolan, ska jag hem och hoppträna för Bernt, och hoppa höga hinder.

Och sen på tisdag ska jag förmodligen åka på en pay&jump i Kristianstad och debutera Msvb woho!

Fredag vare 'FEST HOS MINA, wooop'




Den här tjejen, även kallad min kära kusin på 3 år, gör mig alltid så glad.
Hon kom och överraskade mig på lördagen. (Lite sådär "dagen efter").




/Mina

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar Ina: Det är Tintin! :)

2012-04-29 @ 21:27:41
URL: http://dressageworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg?

E-postadress: (behövs inte)

Skriv gärna din blogg här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0